Mobilne oprogramowanie POS dla gastronomii coraz bardziej popularne

mar 26, 2018 Finanse by Wojciech

Goście wybierający się do restauracji lub baru liczą zawsze na zjedzenie smacznych potraw w miłej atmosferze. Jeśli podczas pobytu w lokalu coś nieprzyjemnie ich zaskoczy albo mocno rozczaruje, raczej nieprędko powtórzą wizytę w tym miejscu. Takich „gastronomicznych wpadek” może być wiele; a to zbyt długo trzeba było czekać na złożenie zamówienia przy pustym stoliku, a to doszło do nieporozumienia na linii obsługa sali – kuchnia i w efekcie podano zupełnie co innego, niż było zamówione, a to przestała działać przenośna kasa fiskalna, będąca jak dotąd najpopularniejszym narzędziem mobilnym w rękach kelnerów i nie było możliwości otrzymania paragonu za konsumpcję.

Naprawdę lepiej jest unikać tego typu sytuacji, bo można nimi zrazić wszystkich klientów i nieprędko odzyskać ich zaufanie ponownie. Z pomocą przyjść może nowoczesne oprogramowanie dla gastronomii stworzone z myślą o sprawnej obsłudze gości, ale też o efektywnym zarządzaniu każdym rodzajem lokalu gastronomicznego.

Mobilne punkty sprzedaży- oszczędność czasu i pieniędzy

mobilne oprogramowanie posPracownicy lokali gastronomicznych, dzięki mobilnym urządzeniom z nowoczesnym oprogramowaniem mogą wykorzystywać je jako tzw. POS Point Of Sale, czyli mobilne punkty sprzedaży.  Oznacza to, że najwyższy standard obsługi klientów stanie się dostępny w każdym miejscu lokalu i to nawet w sytuacji, gdy chwilowo zabraknie Internetu.

Niezależnie od tego, czy goście rozsiądą się wygodnie w najdalszym kącie sali, zajmą wysokie stołki przy barze, czy też odpoczywać będą w cieniu parasoli w przyległym ogródku, kelner z tabletem w ręku sprawnie przyjmie od nich zamówienie wybierając poszczególne pozycje z intuicyjnego menu, które  dodatkowo pozwala na dokładne określenie opcji wybranych dań oraz składników potraw.

Przyjęte zamówienie automatycznie ukazuje się na ekranie urządzenia obsługiwanego na zapleczu, zatem nie mowy o nieporozumieniach na linii kelner – kucharz i klient zawsze otrzyma to, co zamówił. Wszyscy wiemy również jak bardzo liczy się czas, gdy głodni goście oczekują na podanie posiłku. Dzięki POS-om zamówione potrawy są przyjęte do realizacji dużo szybciej, a kelner jest w stanie przyjąć w jednym czasie więcej zamówień, bo nie musi kursować z nimi na zaplecze, przez co generuje oczywiście większe zyski.

Czytaj również:  Inwestowanie? Postaw na profesjonalną pomoc doradcy finansowego

POSbistro – sprawdzony dostawca oprogramowania

W poszukiwaniu właściwego oprogramowania do prowadzenia własnego lokalu gastronomicznego warto postawić na sprawdzoną firmę, która może pochwalić się doświadczeniem i osiągnięciami w tej dziedzinie. Jednym z najlepszych dostawców mobilnego oprogramowania POS dla gastronomii jest firma POSbistro z Krakowa. Jej aplikacja POS na tablet znalazła uznanie wielu restauratorów i właścicieli w naszym kraju.

„Co zaskakujące, nasz produkt od razu wywołał sporo entuzjazmu w branży gastronomicznej. Okazało się, że stworzyliśmy produkt, który jest idealną odpowiedzią na potrzeby współczesnego restauratora. Dowodem tego jest fakt, że już na starcie zostaliśmy wyróżnieni w wielu branżowych konkursach” – mówi Grzegorz Forysiński, wiceprezes firmy POSbistro.

O oprogramowaniu POSbistro

Do stworzenia oprogramowania POSbistro przyczynili się najlepsi profesjonaliści na rynku technologii mobilnych w Polsce. Opracowali oni innowacyjną aplikację, która działa na tabletach wyposażonych w system Android. Wraz z abonamentem użytkownicy otrzymują wszystkie moduły oraz bezpłatne aktualizacje. Co więcej, oprogramowanie POSbitro stale ewoluuje podążając z zmianami na rynku.

Sugestie użytkowników, jak też prowadzone badania marketingowe oraz śledzenie nowinek w  światowych trendach technologii mobilnych pozwalają stale unowocześniać dostępną usługę. Jeśli nie do wszystkich restauratorów lub właścicieli innych lokali gastronomicznych trafią argumenty techniczne, bo też nie każdy z nich musi być zaawansowanym znawcą branży IT, z pewnością przemówią do nich względy ekonomiczne.

Zastosowanie oprogramowania POS pozwala na znaczne przyspieszenie pracy kelnerów i zwiększenie zysków ze sprzedaży nawet o 50 procent. W końcu najlepszą rekomendacja dla tej usługi mobilnej mogą być przyznane wyróżnienia, takie jak Nagroda Główna za Najlepszy Produkt Targów w kategorii Oprogramowanie na Targach HoReCa 2013 w Krakowie oraz Wyróżnienie w kategorii Oprogramowanie Sal Restauracyjnych i Barów na Międzynarodowych Targach EuroGastro 2014 w Warszawie.

oprogramowanie pos

Dlaczego warto wybrać POSbistro?

Nie ulega wątpliwości, że za wyborem konkretnego oprogramowania dla gastronomii powinny przemawiać względy praktyczne. W końcu to łatwość obsługi aplikacji, jej intuicyjne menu oraz czytelne funkcje sprawią, że użytkownicy szybko wdrożą się w nowy system i będą go z sukcesem stosować. To, czym zdecydowanie POSbistro wyróżnia się na tle konkurencji jest fakt, że jest ono pierwszym w Polsce systemem dla gastronomii w pełni na tablet i do tego w pełni zintegrowanym z drukarkami fiskalnymi, bonowymi oraz terminalami płatniczymi.

Czytaj również:  Costa del Sol - nieruchomości w towarzystwie pięknych widoków. Nasze propozycje

Dostęp do danych jest zapewniony z każdego miejsca na świecie dzięki bezpiecznej chmurze, a system zadziała nawet, gdy chwilowo zabraknie internetu bez ryzyka utraty danych. Dzięki zarządzaniu lokalem z pomocą POSbistro właściciel zyskuje całkowitą kontrolę zarówno nad procesem sprzedaży, jak i nad pracą podwładnych.

Do tego dostępne raporty z systemu pozwolą na analizę bieżącej sytuacji firmy i zoptymalizowanie jej w obszarach, które tego wymagają. Inne wymierne korzyści płynące z wdrożenia systemu POS w firmie to:

  • zwiększenie zysków ze sprzedaży nawet o 50 %,
  • minimalne koszty wdrożenia pracowników,
  • opłata tylko za czas użytkowania.

Do jakiego lokalu wybrać POSbistro?

Uniwersalne funkcje oprogramowania POSbistro oraz minimalne wymagania sprzętowe sprawiają, że doskonale sprawdzi się ono w każdym lokalu gastronomicznym.

  • Bar&pub – właściciele pubów i barów mogą odetchnąć z ulgą, bo dzięki niemu zamówienia będą mogły być zbierane automatycznie zarówno z ogródków piwnych jak i od klientów przy kontuarze.
  • Restauracja – goście przestaną uskarżać się na długie oczekiwanie na serwis, bo zamówienie zaraz po złożeniu pojawi się automatycznie na urządzeniu mobilnym w kuchni.
  • Pizzeria – dzięki czytelnemu menu łatwo uwzględnić w zamówieniu wszystkie opcje ciasta, dodatków oraz rodzajów sosów, jakie zażyczył sobie klient.
  • Cukiernia – kontrola stanów magazynowych pozwoli na trzymanie bezpiecznych ilości produktów i półproduktów, bez ryzyka przeterminowania.
  • Food truck – możliwe jest zarządzanie całą siecią food trucków z poziomu jednego smartfonu i do tego z każdego miejsca na świecie. W
  • Kawiarnia – kelner z tabletem w eleganckim etui doda szyku każdej kawiarni, a szybkość generowania paragonów i rachunków z pewnością zachęci gości do zostawiania napiwków.
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz