Skuteczne budowanie wizerunku firmy
Na wizerunek firmy, nazywanej również jej osobowością, składają się wszystkie unikalne cechy, dzięki którym wyróżnia się ona spośród innych marek działających na rynku. W dobie silnej konkurencji, przemyślany wizerunek firmy decyduje o jej indywidualności i niepowtarzalności, a w efekcie – przewadze nad mniej rozpoznawalnymi markami.
W celu wykreowania określonego wizerunku, marki tworzą identyfikację wizualną – corporate identity, która zawiera symbole i zachowania stosowane powszechnie w firmie. Budowanie wizerunku marki za pomocą identyfikacji wizualnej obejmuje między innymi takie formy komunikacji jak logo firmy, kolorystyka, krój pisma, wygląd produktów i opakowań, szata graficzna materiałów reklamowych, druki firmowe czy strona internetowa.
Twoja marka musi być rozpoznawalna
Kreowanie lub poprawa wizerunku marki służą podnoszeniu prestiżu firmy w oczach jej klientów, dostawców oraz konkurentów. Spójny i konsekwentnie zbudowany wizerunek firmy podnosi efektywność podejmowanych przez nią działań, zwiększając jednocześnie świadomość marki wśród jej grupy docelowej.