Rozmowa telefoniczna z kontrachentem stanowi problem? Czujesz, że brak ci słów? Mamy kurs specjalnie dla ciebie!
Jeśli jesteś pracownikiem działu kontaktu z klientem i Twoim zadaniem jest telefoniczny bądź korespondencyjny kontakt z kontrahentami przed Tobą nie lada zadanie. Jak wiadomo, pierwszego wrażenia nie da się zrobić drugi raz…a i to, jak przeprowadzisz klienta przez kolejne kroki waszej współpracy ma ogromne znaczenie. Szczególnie przez telefon, kiedy zdani jesteśmy tylko na przekaz werbalny. Call center jeden z tych działów biznesu, w którym musisz wykazać się perfekcyjną znajomością specjalistycznego języka obcego odpowiedniego dla reprezentowanej przez Twoją firmę branży. Czujesz, że masz z tym problem? Mamy kurs właśnie dla Ciebie!
British School – bądź gotowy
W dzisiejszym świecie rozwój firm właściwie zawsze wiaże się z kontaktami interpersonalnymi, podróżami służbowymi i prowadzeniem korespondencji z klientami zagranicznymi. Wszystkie szkolenia w szkole języków obcych British School jako swój fundament mają zasadę B-ready – czyli “bądź gotowy”. Naszym celem nie jest nauczenie Cię podręcznikowych regułek i zasad języka obcego, które nie mają przełożenia w rzeczywistości. Wręcz przeciwnie! Szczególnie zależy nam na tym, by absolwenci naszych kursów władali nowym językiem swobodnie, aby umiejętności wyniesione z naszych zajęć rzeczywiście pomogły im w życiu codziennym, podróżach biznesowych i profesjonalnych rozmowach z kontrahentami. Aby byli w pełni gotowi do wykorzystywania w praktyce nabytych umiejętności. W naszej ofercie znajdziesz kursy nie tylko z języka angielskiego, francuskiego czy hiszpańskiego ale również języka polskiego dla obcokrajowców, a także, co wyjątkowe w Polsce, zajęcia z języka chińskiego. I to na wszystkich poziomach zaawansowania.
Kurs rozmowy telefonicznej, języka bankowości czy bezpośredniej komunikacji? Te szkolenia znajdziesz właśnie u nas
W naszej szkole szczególny nacisk kładziemy na to, byś naprawdę potrafił porozumieć się ze swoim rozmówcą. Nasze kursy opierają się więc na technikach bezpośredniej komunikacji, tak, byś umiał dokładnie zrozumieć klienta, a także wysłać mu jasny w przekazie komunikat. Chcemy, by posługiwanie się językiem obcym nie stanowiło dla Ciebie żadnej przeszkody. Na tym właśnie polega nauka bezpośredniej komunikacji. Jeśli w pracy obsługujesz rozmowy telefoniczne z klientami spoza polski dobrze wiesz, że to wcale nie jest łatwe zadanie. Podczas prowadzenia takiej rozmowy nie możesz pozwolić sobie na to, by “zabrakło Ci słów”. Konwersacja musi przebiegać płynnie i komunikatywnie. W Britisch School oferujemy Ci specjalistyczny kurs, który opierając się na naszej filozofii B-ready-2-call przygotuje Cię do bezstresowego i profesjonalnego przeprowadzania rozmów telefonicznych w języku obcym, tak byś mógł bez problemu i na wysokim poziomie reprezentować swoją firmę. Co warto podkreślić jesteśmy przygotowani na to, by nasi studenci byli gotowi do pracy w niemalże każdej dziedzinie prężnie rozwijającego się dziś biznesu. U nas znajdziesz pomoc w przygotowaniu sie do pracy w dziedzinie IT, turystyki, mediów, medycyny, handlu czy telekomunikacji. Prowadzimy też zajęcia ze specjalnym ukierunkowaniem na poznanie tajników języków obcych dla bankowości. Są to szkolenia językowe odpowienie zarówno dla szeregowych pracowników, tych, którzy obsługują klienta przez telefon i osobiście, ale także dla kierowników działów i zarządzających firmą na wszystkich szczeblach. Główną gałęzią specjalizacji naszej szkoły jest język angielski dla bankowości, ale oferujemy także kursy innych języków obcych, przystosowane do specyfiki tej branży.
Komunikacja bezpośrednia to jedno, ale równie ważna jest też umiejętne prowadzenie dokumentacji firmy, korespondencji, umiejętne składanie zamówień oraz wypełnianie formularzy i pism urzędowych. British School prowadzi proefesjonalne kursy również w tych dziedzinach. Zapraszamy do zapoznania sie ze szczegółową ofertą naszych branżowych szkoleń językowych. Sprawdź co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.