Organizowanie konferencji jest zadaniem, które wymaga umiejętności przewidywania, negocjacji, planowania, ogromnej logistyki i odporności na stresujące sytuacje. Aby konferencja uzyskała miano prestiżowej i zakończyła się sukcesem, do pracy należy zaangażować osoby z dużą wiedzą, doświadczeniem i umiejętnością radzenia sobie w sytuacjach niecodziennych. Nie dziwi więc popularność firm, które organizacją konferencji zajmują się krok po kroku. Read More
Języki obce w biznesie to dziś rzecz powszechna, naturalna i niezbędna w tym fachu. Trudno wyobrazić sobie bez niej biznesowy byt. Każda duża firma, która regularnie współpracuje z zagranicznymi kontrahentami, potrzebuje pracowników, którzy posługują się co najmniej jednym językiem obcym. Co ważne, nie wystarczy tu jego znajomość w stopniu komunikatywnym – w biznesie konieczne jest posługiwanie Read More
Jeśli jesteś pracownikiem działu kontaktu z klientem i Twoim zadaniem jest telefoniczny bądź korespondencyjny kontakt z kontrahentami przed Tobą nie lada zadanie. Jak wiadomo, pierwszego wrażenia nie da się zrobić drugi raz…a i to, jak przeprowadzisz klienta przez kolejne kroki waszej współpracy ma ogromne znaczenie. Szczególnie przez telefon, kiedy zdani jesteśmy tylko na przekaz werbalny. Call center Read More
Na wizerunek firmy, nazywanej również jej osobowością, składają się wszystkie unikalne cechy, dzięki którym wyróżnia się ona spośród innych marek działających na rynku. W dobie silnej konkurencji, przemyślany wizerunek firmy decyduje o jej indywidualności i niepowtarzalności, a w efekcie – przewadze nad mniej rozpoznawalnymi markami. W celu wykreowania określonego wizerunku, marki tworzą identyfikację wizualną – Read More