Skuteczne budowanie wizerunku firmy

mar 16, 2018 Marketing by Wojciech

Na wizerunek firmy, nazywanej również jej osobowością, składają się wszystkie unikalne cechy, dzięki którym wyróżnia się ona spośród innych marek działających na rynku. W dobie silnej konkurencji, przemyślany wizerunek firmy decyduje o jej indywidualności i niepowtarzalności, a w efekcie – przewadze nad mniej rozpoznawalnymi markami.

W celu wykreowania określonego wizerunku, marki tworzą identyfikację wizualną – corporate identity, która zawiera symbole i zachowania stosowane powszechnie w firmie. Budowanie wizerunku marki za pomocą identyfikacji wizualnej obejmuje między innymi takie formy komunikacji jak logo firmy, kolorystyka, krój pisma, wygląd produktów i opakowań, szata graficzna materiałów reklamowych, druki firmowe czy strona internetowa.

Twoja marka musi być rozpoznawalna

Kreowanie lub poprawa wizerunku marki służą podnoszeniu prestiżu firmy w oczach jej klientów, dostawców oraz konkurentów. Spójny i konsekwentnie zbudowany wizerunek firmy podnosi efektywność podejmowanych przez nią działań, zwiększając jednocześnie świadomość marki wśród jej grupy docelowej.

  •  
  •  
  •  
  •  
Czytaj również:  Kiedy zgłosić się jako czynny podatnik VAT?

Dodaj komentarz